Bernard se ptá na kvalitu piva zákazníků přímo u výčepu

Doba čtení:1 minut, 33 sekund

V podnicích s čepovaným pivem Bernard tak nyní mají zákazníci možnost prostřednictvím jednoduché a uživatelsky přívětivé aplikace „Jak Vám dnes chutná Bernard?“ nápoj ohodnotit hvězdičkami a připojit komentář. Údaje se sbíhají v pivovaru, ten pak podle potřeby na konkrétní provozovnu vyšle odborníka, aby personálu pomohl s nastavením péče o pivo, výčepního zařízení i samotným čepováním, aby výsledek byl co nejlepší.

„V jedné z restaurací jsem si dal naše pivo. Nebylo úplně v pořádku. Napadlo mě, že potřebujeme dát zákazníkům možnost nám v reálném čase sdělit, jak jim naše pivo chutná. A přál jsem si, aby výčepní věděl, jak na to, aby pivo bylo perfektní a vraceli se mu hosté,“ popisuje úvodní myšlenku, která vedla ke vzniku u nás dosud nebývalého komunikačního mostu se zákazníkem, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard.

Sem budu chodit, tady mají dobré pivo

Pivo odchází z pivovaru v perfektní kvalitě, snahou je, aby se ve stejné kondici dostalo až k zákazníkovi. „Proto trvale dbáme na to, aby pivo cestou neutrpělo a každý, kdo nabízí naše pivo, uměl čepovat co nejlépe. Získají tím všichni, především zákazník. A spokojený zákazník se rád „vrací na místo činu“. Kvalita je náš hlavní prodejní argument,“ říká obchodní ředitel pivovaru Zdeněk Šípek.

Vše o čepování na jednom místě

Spolu s komunikační platformou „Jak Vám dnes chutná Bernard?“ pivovar vytvořil nový web s ucelenými informacemi o správném čepování piva.

Krátká videa a texty pomohou profesionálnímu i amatérskému výčepnímu zvládnout např. různé styly čepování piva, jako jsou hladinka, šnyt nebo řezané, a ukáží také, jak by čepování vypadat nemělo. Návštěvník najde informace k péči o výčep, sanitaci a dobré rady jak se vypořádat s technickými problémy. Pivovar připojuje řadu dobrých triků a tipů z praxe. Nový web najdete na adrese www.bernard.cz/kvalita.

Social profiles