Skip to content
logo bílé pozadí-sm

Primary Menu
  • Ze světa
  • Z domova
  • Názory
  • Pivovary
  • Home
  • 2024
  • Srpen
  • 4
  • Sklenička tančí už 30 let
  • Nezařazené

Sklenička tančí už 30 let

Televizních reklam, které přežijí více než jednu kampaň, není mnoho. Natož aby se promítaly několik desetiletí. „Tančící sklenička“ Rodinného pivovaru Bernard k těm nadčasovým patří, letos je to rovných 30 let od jejího prvního nasazení.
ks 4. 8. 2024 2 min read
Doba čtení:1 minut, 31 sekund

Televizních reklam, které přežijí více než jednu kampaň, není mnoho. Natož aby se promítaly několik desetiletí. „Tančící sklenička“ Rodinného pivovaru Bernard k těm nadčasovým patří, letos je to rovných 30 let od jejího prvního nasazení. Spot se sloganem Bernard – nebezpečná známost je dál na scéně, na podzim se opět objeví ve vysílání.

Vzniku originální reklamy nepředcházel konkrétní požadavek. Jisté bylo pouze to, že pivovar neměl na výrobu a vysílání mnoho peněz, proto chtěl krátké video, které by se používalo především jako sponzorský vzkaz. „Mívali jsme se dvěma kreativci Lucií Věrčákovou a Miroslavem Bednářem setkání, říkejme jim třeba seance,“ usmívá se při vzpomínce na vznik kultovního spotu spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Bavili jsme se, něco jsme vypili, byla dobrá nálada. S nápadem tančící skleničky přišli oni dva. Líbilo se nám to, bylo to pozitivní, nikomu to nic nenutilo, ale vyvolávalo to úsměv a pozitivní emoce.“

Na výrobě spotu se pak pracovalo dlouhé týdny, roztančit sklenici s pivem bylo složité, filmaři tehdy neměli technologické možnosti, které mají dnes. „Výsledek skvěle podpořila hudba, kterou k reklamě složil Hynek Schneider. Líbila se nám natolik, že jsme ji používali i v rozhlasových spotech, a dokonce v telefonní ústředně pivovaru,“ připomněl Stanislav Bernard.

Kdo to mluví

Dobrou volbou byl i výběr jedinečného hlasu Jany Jelínkové, zpěvačky kapely Sto zvířat, která nezaměnitelným způsobem namluvila slogan. „Dodnes se nás lidé ptají, komu ten hlas patří. Dokonce se doma nebo u piva mezi sebou sází, o koho jde a žádají nás o rozhřešení.“

V roce 2020 prošel spot úpravou, aby kvalitativně vyhověl novým vysílacím standardům, ale na obsahu se nic nezměnilo. „Tančící sklenička se většinou líbí, občas někoho naopak dráždí, ale jen málokoho nezaujme. To platí i po 30 letech,“ uzavírá Stanislav Bernard. Tančící sklenička Bernard se na obrazovky vrátí v polovině října 2024.

Mohlo by vás zajímat:

Continue Reading

Previous: Strakonický pivovar koupil novou linku, na které se bude stáčet až 3000 plechovek za hodinu
Next: Pivovar ocenil mladíka za pomoc při resuscitaci

Související

4 min read
  • Nezařazené

Pivní speciály i netradiční prohlídky. Sládci se připravují na první Noc pivovarů

ks 2. 4. 2025
Prazdroj nová stáčecí linka1_compressed
4 min read
  • Nezařazené

Prazdroj investuje přes miliardu korun do vratných lahví. V Česku bude zálohovaná celá jeho tuzemská produkce ve skle

ks 30. 9. 2024
2 min read
  • Nezařazené

Muž vytáhl z řeky kočárek s dítětem. Vysloužil si pivo na rok zdarma

ks 21. 12. 2023

možná vám uniklo

Velikonoční várka Plzeň foto Plzeňský prazdroj
2 min read
  • Z domova

Velikonoční várka Pilsner Urquell zamířila již počtrnácté do Vatikánu

ks 10. 4. 2025
Kozel restaurace Foto Plzeňský prazdroj
4 min read
  • Nezařazené

Pivní speciály i netradiční prohlídky. Sládci se připravují na první Noc pivovarů

ks 2. 4. 2025
Pivovar Elektrárna Foto svencom.cz
4 min read
  • Z domova

První Noc pivovarů: sládci z Plzeňského kraje zvou na speciální prohlídky i skvělé pivo

ks 19. 3. 2025
pípa foto prazdroj
5 min read
  • Z domova

Prazdroj: loni rostl zájem Čechů o ležáky a čepované nealko

ks 11. 3. 2025
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.