Perlivý nápoj se čtyřmi procenty alkoholu a jemnou příchutí limetky či brusinky. To je Viper, novinka z Plzeňského Prazdroje, která v nejbližších dnech zamíří i na domácí trh. Patří do nové kategorie nápojů, která si pod názvem Hard Seltzer podmanila americký trh a úspěšně si razí cestu i Evropou. Právě s exportem z Plzně do evropských zemí už Prazdroj začal.
Viper Hard Seltzer je čirý alkoholický nápoj bez umělých barviv a konzervantů, vyráběný přirozeným způsobem kvašení, podobně jako pivo. K jeho výrobě se používají i pivovarské kvasnice, proto se často připravuje právě v pivovarech. Nyní ho na český trh uvádí, jako jeden z prvních pivovarů, Plzeňský Prazdroj, který má pro jeho výrobu ideální podmínky i díky tomu, že má v Plzni studně s měkkou vodou.
Čtěte také:
Prozdroji loni spadly prodeje o osm procent
Čtyři nové speciály z pivovaru Proud
„Viper je osvěžující alkoholický nápoj pro všechny, kteří hledají jemně ochucený drink s odobným podílem alkoholu jako výčepní pivo. Obsahuje 96 kcal na balení. Jde o novou kategorii alkoholických nápojů, která cílí zejména na mladší dospělé, kteří se rádi baví s přáteli,“ říká brand manažerka značky Jana Vainerová.
Prazdroj nabízí Viper Hard Seltzer ve dvou příchutích, limetka nebo brusinka. Obsaženou ovocnou šťávu kombinuje s přírodními aromaty, a tak dosáhne vyvážené chuti a vůně. „Název Viper znamená v překladu zmije a má zdůraznit spojení čisté přírodní vody, jemné chuti a alkoholu,“ doplňuje Jana Vainerová.
Prazdroj zároveň začal s vývozem své alko sody i do zahraničí, konkrétně do Holandska, Rumunska, Maďarska a Británie.
V tuzemsku bude Viper od konce dubna k dostání v internetovém obchodu Košík.cz, následně také v hypermarketech Tesco a dalších obchodem, a to v plechovkách o objemu 0,33 l za doporučenou cenu 24,90 Kč. Komunikační podporu produktu pak Prazdroj plánuje formou 360 kampaně – především v TV, v digitálu, v místě prodeje, až to bude možné, tak i na venkovních akcích.