Cool reaguje na oblibu nealkoholických pivních mixů novinkou Tmavá švestka

Doba čtení:2 minut, 1 sekund

Jedna z nejvyhledávanějších značek pivních mixů na trhu, Cool z portfolia společnosti Pivovary Staropramen, také letos uvádí novou osvěžující příchuť. Portfolio rozšiřuje o nealko s příchutí Tmavá švestka, kterou podpoří rozmanitá komunikační kampaň.

Také letošní novinka Tmavá švestka slibuje svým konzumentům osvěžující chuť s 0,0 % obj. alkoholu. Navíc se jedná o první tmavou příchuť z portfolia oblíbené značky. „Uvedením této varianty se snažíme reagovat na poptávku, kterou jsme mezi spotřebiteli v posledních letech zaznamenali. Tmavou příchutí chceme oslovit další část konzumentů,“ vysvětluje manažerka značky Pavla Ličková. „K oblibě nealkoholických variant pivních mixů přispívá fakt, že nejsou chuťově příliš sladké. Obsahují navíc málo kalorií, například letošní novinka 18 kcal na 100 ml,“ dodává Pavla Ličková s tím, že údaje o energetické hodnotě naleznou spotřebitelé přímo na přední straně plechovek. Právě tento obal v prodejích pivních mixů dominuje.

Tmavá švestka je spolu s dalšími šesti variantami v obchodech dostupná od začátku května. Všechny plechovky jsou v designovém provedení s akvarelovými motivy, které již několik let odkazují ke kampani, ve které svěží chuť dodává vyprahlému letnímu městu šťávu.

Značka Cool prostřednictvím své 360° kampaně již tradičně akcentuje akvarelové barvy. Lidé se s ní mohou setkat v klasických kanálech jako jsou televize, menší outdoorové plochy nebo tištěná média. Silná bude ale zejména v rámci digitálních kanálů a na největších sociálních sítích. „Novinku budou moci lidé ochutnat i v rámci letních festivalů nebo třeba v místě prodeje formou samplingu. Po loňském úspěchu také pořádáme spotřebitelské promoce o atraktivní výhry,“ dodává ke kampani manažerka značky s tím, že důležitou součástí jsou také partnerství. Poprvé se letos značka spojuje s hudební streamovací platformou Spotify. Naopak spolupráce s Rekoly trvá již od roku 2020. Také letos budou značky cyklistům představovat místa, kam všude se dá ve vybraných městech vyrazit za zajímavostmi na růžovém sdíleném kole. Chybět nebudou ani soutěže či ochutnávky.

Vznik populární kategorie pivních mixů se datuje do roku 2011, kdy Pivovary Staropramen na trh uvedly oblíbený Staropramen Cool Lemon. Protože v průběhu let konzumenti začali vyhledávat především nealkoholické verze, značka loni uvedla pivní mixy s 0,0 % obj. alkoholu. „Příklon k aktivnějšímu životnímu stylu nám ukazuje, že se zájem o nealko pivní mixy neustále zvyšuje. Prodeje značky Cool v roce 2021 tvořily z 80 % právě nealkoholické varianty,“ popisuje manažerka značky Pavla Ličková jeden z důvodů rozšíření portfolia.

Previous post Průzkum Prazdroje: Úbytek hostů přivedl hospody na sociální sítě
Next post Strakonický pivovar začal prodávat své nejvíce hořké pivo
Social profiles