Rada pro rozhlasové a televizní vysílání řeší reklamu na Nově

Doba čtení:44 sekund
Plzeňský Prazdroj. Foto: pixabay.com

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání dostala podnět od pozorného diváka, který si postěžoval na kampaň Plzeňského Prazdroj s názvem „První pivo je na nás“.

Reklama byla odvísílána na stanici Nova Action a Plzeňský Prazdroj se její pomocí snažil o návrat štamgastů do hospod a restaurací. V období od 25. května do 7. června dostal každý host ke každé objednané Plzni druhou gratis, napsal server lupa.cz.

Čtěte také:
Pražský Staropramen zvýšil tržby o 3,4 procenta
Černý ležák Bernard 12% získal zlatou medaili z Pivexu 2020

Stěžující si divák však svou druhou Plzeň zdarma nedostal v Hotelu Praha v Novém Jičíně. Plzeňský Prazdroj má vysílací radě do jednoho měsíce sdělit, proč tomu tak bylo.

Rada se touto nestandartní stížností musí zabývat, protože dle zákona má dohlížet na regulaci reklamy v televizním vysílání.

Social profiles
  • Nefiltrované, svrchně kvašené pivo Aprílový Ale je dubnovou novinkou z programu Sládkův Tip, v rámci kterého pivovary Zubr, Holba a Litovel uvádí na trh v průběhu roku limitované edice piv, uvařených ke speciálním příležitostem.

  • První místo v potravinářském odvětví, čtvrté místo v celkovém pořadí, jediný pivovar mezi oceněnými. Rodinný pivovar Bernard zaznamenal velký úspěch v Czech Top 100, prestižním žebříčku nejvýznamnějších firem České republiky.

  • Stejně jako zelená pro mnoho z nás symbolizuje jaro, pojí se s jeho příchodem i oblíbený jedenáctistupňový ležák Zelený Patrik ze speciálního programu Sládkův Tip, který je společným projektem sládků z pivovarů Holba, Litovel a Zubr.

  • Hledáte zpestření ponurých zimních dnů? Máme pro vás řešení! Na čepu vybraných restaurací a pivnic se právě v těchto dnech objevil nový Kávový Hromničák 11 z programu Sládkův Tip, který společně připravují sládci z pivovarů Litovel, Holba a Zubr.