Rada pro rozhlasové a televizní vysílání řeší reklamu na Nově

Doba čtení:44 sekund
Plzeňský Prazdroj. Foto: pixabay.com

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání dostala podnět od pozorného diváka, který si postěžoval na kampaň Plzeňského Prazdroj s názvem „První pivo je na nás“.

Reklama byla odvísílána na stanici Nova Action a Plzeňský Prazdroj se její pomocí snažil o návrat štamgastů do hospod a restaurací. V období od 25. května do 7. června dostal každý host ke každé objednané Plzni druhou gratis, napsal server lupa.cz.

Čtěte také:
Pražský Staropramen zvýšil tržby o 3,4 procenta
Černý ležák Bernard 12% získal zlatou medaili z Pivexu 2020

Stěžující si divák však svou druhou Plzeň zdarma nedostal v Hotelu Praha v Novém Jičíně. Plzeňský Prazdroj má vysílací radě do jednoho měsíce sdělit, proč tomu tak bylo.

Rada se touto nestandartní stížností musí zabývat, protože dle zákona má dohlížet na regulaci reklamy v televizním vysílání.

Social profiles